Warning: strpos() expects parameter 1 to be string, array given in /home/uppersid/public_html/wp-includes/blocks.php on line 20
campagnes Archieven - UppersideUpperside

campagnes

MTX UP! 2016 Turijn, Italië

 

ITT is fabrikant van zeer complexe en op maat gemaakte technologische oplossingen voor de energie-, transport- en industriële sector. Het bedrijf heeft 9400 medewerkers in 35 landen. ITT wilde haar 180 wereldwijde managers inspireren tijdens een inspiratiebijeenkomst in Turijn, Italië. Upperside kreeg wederom de opdracht deze summit te realiseren in februari 2016!

Aan de hand van twee thema’s – UP! – werd het programma vormgegeven: de sprekers en locaties werden hierop geselecteerd. De 180 managers werden onder meer getrakteerd op een rondleiding en diner bij Kasteel Borgo Medievale, een middag ‘doeltreffend brainstormen’ bij de voormalige fabriek van Fiat en een diner bij Museo L’ Automobile door toonaangevende cateraars.

MTX UP! Foto impressie

 

 

 

  • MTX UP! 2016 Turijn, Italië

    MTX UP! 2016 Turijn, Italië   ITT is fabrikant van zeer complexe en op maat gemaakte technologische oplossingen voor de energie-, transport- en industriële sector. Het bedrijf heeft 9400 […]
  • Campagne: Kinect in het onderwijs

    Het onderzoeken van de kansen van Kinect in het onderwijs. Dat was het doel van Microsoft, SLBdiensten, APS IT-Diensten en SURFmarket. In samenwerking met Upperside werd een […]
  • Sociëteit Nieuw-Vennep

    Bijzonder: een ontmoetingsplek en vraagbaak voor senioren. Dat is de Sociëteit Nieuw-Vennep. Door aangescherpte overheidsregels krijgt een aantal senioren niet langer een indicatie voor dagverzorging of een plaats […]
  • Marketingmaterialen voor Microsoft-partners

    Eind 2013 stuurde Microsoft ons op pad met een opdracht: “Zorg dat onze small business partners de juiste marketingplannen, campagnes en middelen hebben om 2014 succesvol te […]
  • NK Office 2015

    Upperside organiseerde in juni 2015 het allereerste Kampioenschap Office van Nederland. Ruim 30 studenten streden om de eerste plaats. Waarom? De winnaar vertegenwoordigt Nederland tijdens het wereldkampioenschap […]